Så var det dags igen...

Igår när jag kom hem från jobbet hade jag 39,9 graders feber. Så mkt har jag aldrig haft. En timme senare hade jag "bara" 38,5 och var redo för basket i Solnahallen med Nina. Det var Solna Vikings mot Sundsvall Dragons och till slut vann gästerna efter en lite för spännande match för min hälsa.

Idag verkar min feber ha gett med sig och lämnat mig med "endast" ont i halsen och snuva. Jag är ganska less på att vara sjuk vid det här laget kan jag ju meddela, men jag är väldigt glad att jag inte mår som igår. Trist att vara sjuk på helgen men hellre denna helg än nästa då det vankas Anna Ternheim, Ron Sexsmith och inflyttningsfest.

Nu ska jag fortsätta titta Kevin Hill och vila. Tja.

Kommentarer:
Postat av: Anna

Så är det att jobba på dagis. Barnbacillerna hoppar på en hela tiden =( Jag har en jäkla hosta som inte vill ge med sig. Kul att Dragons vann igår! Jag ska försöka gå på nån match här i stan. Ha det bra och krya på dig =) *kram*

2006-10-21 @ 15:27:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback