Jag lever, fast utan Internet.

Okej, såhär ligger det till; Jag har inget Internet. Förra lördagen flyttade jag äntligen till lägenheten i Trångsund, men Internet vägrar fungera. Fram tills igår var jag även utan TV (vilket alla som känner mig förstår har varit en svår tid för mig). Nu har jag iaf fått låna en 14-tummare så jag känner mig inte fullkomligt avskuren från verkligheten längre iaf. Så det är inte det att jag inte vill blogga, utan att jag inte har möjlighet att göra det. Nu sitter jag på jobbet eftersom jag ändå måste vänta tills Hanna slutar om en timme, men annars är det inte ofta man har så stor lust att stanna kvar efter arbetsdagens slut.

Jag har iaf som sagt flyttat till egen lya nu. Det är både skönt och lite ensamt. Men jag trivs iaf väldigt bra, vilket känns bra! Så småningom lär jag väl lägga upp bilder så ni får se hur jag har det, men det finns ju risk för att det lär dröja lite. Men nu vet ni iaf att jag lever.

(Och Sussi, konsertutmaningen antas absolut även om det lär dröja lite innan jag svarar på den.)

Lyssnar på:
Suzanne (vi kan inte gå hand i hand) - [ingenting]
Feels Like Sand - Anna Ternheim
Yellow - Coldplay
Get Up - Fibes, Oh, Fibes!
Pass This On - The Knife

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Okej, jag förstår. Gud så pissigt att inte ha internet eller tv! :O
Jag kommer till sthlm på lördag, ska se the kooks på debaser. Skulle du på fest då? Om du inte ska det så får du jättegärna följa med!

2006-11-20 @ 18:13:24
Postat av: Anonym

Han som skrev den där kommentaren heter Jonas

Postat av: Nina

Vad roligt att du kommit på plats i Trångsund! När får man komma på besök och inspektera?

2006-11-20 @ 23:06:06
URL: http://ninish.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback