It's breaking me down.

Det här med att inte ha något Internet är verkligen inte min grej! Jag känner mig så maktlös, jag har ingen kontroll över nånting längre. I can't stand it! Just nu sitter jag hos syster och uträttar lite diverse internetbusiness. Egentligen skulle vi ut och springa men pga omständigheter efter helgens bravader med Lisa så har jag lite svårt för att överhuvudtaget stödja på min högra fot. Don't ask. Och det menar jag verkligen.

Men nu har iaf hyran och diverse räkningar betalats in, vilket var högsta prioritet, och samtidigt har jag hunnit prata med lite vänner. När det gäller bloggläsandet känner jag dock att jag ligger så fruktansvärt mkt efter att jag nog inte orkar uppdatera mig hos alla. Några har jag läst men inte alla jag brukar.. Nu kom Hanna hem från sin ensamma springtur också så vi ska ta och slänga ihop lite middag. Kanske att jag hinner blogga mer sen, annars är ni iaf uppdaterade med mina klagomål på livet utan internet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback