Välstekt arm

Jag har bränt min högra arm!! Varför blir det alltid såhär, varenda sommar!? Varför lär jag mig aldrig? Man tror att man kan sitta och glassa några timmar i solen bara sådär, men när kvällen närmar sig så inser man att man ser ut som en kräfta. Missförstå mig inte, jag älskar vädret just nu, men någon form av solskyddsfaktor kanske vore en idé för min del..

Ikväll är det planerat utgång för Anders och mig, var vi hamnar vet vi dock inte än. Men det blir nog kul! Nu när det är sommarväder = kjolar, shorts, klänningar, måste man ju se till att ha benen rakade 24/7 också ungefär har jag kommit på. Vi får väl se hur det blir med den saken. För stunden är dom bebislena iaf, för den som undrar :) Men nu ska jag kika lite på reprisen av Top Model! (åh herregud vilket osammanhängande stycke, förlåt.)

Kommentarer:
Postat av: AnnaMaja

Jag lär mig aldrig heller! Nu har jag bränt mina axlar. Man är ju lite naiv och tror att det inte solen ska ta nåt.. hm.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback