Sönderplockad TV och tårtkalas

Just nu håller Anders på att försöka få ihop min tv som han plockade isär förut. Jag gillar inte riktigt processer där mina ägodelar blir sönderplockade så jag har försökt hålla mig borta så gott det går. Förhoppningsvis går den att få ihop, och förhoppningsvis kommer den då också att funka. Tills vidare får vi klara oss med den lilla varianten som stått och samlat damm på en hylla inne i sovrummet. Den ser ut som den andra tvn's bäbis. Såhär ser läget  ut just nu iaf:

Anders&Tv

Ikväll har jag annars varit på tårtkalas hos Marie the Birthday Girl, grattis till henne!! Det bjöds på lite mat, smaskig tårta och spännande matcher i både fotboll och hockey :) Sedan fick jag skjuts hem av Arnold, och vi passade på att åka på lite sightseeing (köra fel?). Det var snällt av honom iaf! Så det har varit en mkt trevlig kväll. Nu ska jag packa upp mina träningskläder och sedan kika om Navy CIS är något att ha ikväll.


Lyssnar på:
Gone Going - Black Eyed Peas feat. Jack Johnson
Stop Crying Your Heart Out - Oasis
Gone, Gone, Gone - Elin Sigvardsson

Kommentarer:
Postat av: The birthday girl Marieeeee!!

Gräddnos!hehe de va rö å få bjuda dig på en tre-rätters..haha.nästan ifl:P haha näe men det var skoj!tack förr kissemisssspresenten!sov gött nu!krrräääm!

2006-05-04 @ 23:54:03
Postat av: Sandra

Ser farligt ut...

2006-05-05 @ 13:43:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback