En Take That med gelé tack!

Här sitter jag och lyssnar på Take That. Fick ett ryck, efter att ha läst att de ska återförenas, och började tanka en massa låtar. Oj vilken nostalgi säger jag bara! När var det man lyssnade på dom, typ.. 92-94? Något sånt. Längesedan iaf. Deras gamla skivor finns förresten till ganska överkomliga priser på cdon.se om någon undrar :) Just nu lyssnar jag.. hm, ja undrar vad den här heter.. "Promises" tror jag. Lyssnade dunderhiten "Everything Changes" nyss iaf, och den svängde vill jag lova! Fast jag undrar om det inte är "Do What You Like" som ger mest minnen.. Typ minnen av medlemmarna i Take That liggandes på ett golv med rumpan bar (möjligen med stringisar på sig) medan någon med en mopp svabbar gelé över deras små stjärtar.
(Nina, har du kvar den videon så lånar jag den gärna!)

 
Bildera måste klickas på, så är det bara.

Kommentarer:
Postat av: mattis

om det ska vara pojkband ska det vara NKOTB eller east 17!!

2006-05-12 @ 13:45:11
Postat av: Sandra

Jag vågar inte klicka. Och herre gud, det måste vara ljug att de ska återförenas. Förutom att sånt alltid blir flopp så vill jag inte se mer gelé på deras rumpor. (Behöver jag säga att pojkband aldrig varit my thing? ;))

2006-05-12 @ 15:34:23
Postat av: Sandra

Okej, nu har jag klickat. Jag är en nyfiken själ. Nu mår jag dåligt.

2006-05-12 @ 15:36:06
Postat av: Jonas

Haha! Jag förlåter dig därför Robbie är medlem. Köpte hans skiva idag för 99 spänn. Som hittat!

2006-05-12 @ 18:30:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback