20 poäng Big Brother

Det enda jag gör på Internet är fasen att läsa folks bloggar. När jag har gått igenom de 8-9 bloggar jag har att läsa kanske 3 ggr (förutom Sussis hemsida som jag besöker kanske 20 ggr/dag, vem som nu orkar skriva så ofta...) så finns det inget kvar att göra. Tjaa, möjligtvis att slösurfa lite på aftonbladet.se, men det är inte ofta det står någonting där som uppehåller mig alltför länge. Tiger Lous hemsida brukar jag också ta mig en titt på, men nu har den ju inte funkat på fler dagar. Det är lite trist måste jag säga.. Så det skulle göra mina internetstunder betydligt mycket roligare om lite fler kunde börja blogga. Snälla? :)

Idag har jag haft tenta förresten, det var inte jättekul. Det kan ha gått precis hur som helst. Det blir ju lätt så när man måste skriva en summary på 400 ord om Big Brother-Jessica. Brist på artiklar vid Göteborgs Universitet eller vad?

Kommentarer:
Postat av: Anonym

jag heter ochså maja maja majam maja maja maja mmaja maja maja maja maja maja maja maasj maja

2006-05-18 @ 18:45:16
Postat av: Sandra

Det gör inte jag...men jag tycker det var lite ouppdaterat här va.

2006-05-19 @ 19:13:42
Postat av: Anna Maja

FINNS det annat på Internet än bloggar? Jaha... Det är det enda jag läser också. Och när de är färdiglästa har jag inget att göra.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback