Vårdag i Göteborg

Åh, vilken härlig vårdag det är idag! Och äntligen kan man ha vårjacka, som jag har längtat. Dessutom har idag varit en perfekt dag för musik som The Crash och Magic Numbers..! Underbart att lyssna på när man strosar längs Avenyn i solskenet kan jag avslöja. Lycka.

Idag blev det så att jag köpte med mat från Donken hem till middag. Jag föll för grupptrycket helt enkelt, men jag tror det var uppskattat här hemma. Jättegott var det iaf för jag var ruggigt hungrig.

Ikväll kommer Lisa äntligen till stan! Så lite senare bär det iväg till Karin och henne för myskväll med lite vin och prat, det ska bli väldans trevligt..!

Nu orkar jag inte sitta här längre för datamusen är helt mongis. Later duudes!

(fortsätt gärna skriva små kommentarer, det är alltid kul att läsa!)

Kommentarer:
Postat av: Mattis!!

spydde anders mycket eller?

Postat av: Samuelkjersti

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2010-02-19 @ 13:30:47
URL: http://samuelkjersti.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback