Skämmigt

Lite dåligt med kommentarer till förra inlägget var det allt. Men jag ser ju att det är fler som besöker bloggen, och vill ni vara anonyma så är det okej med mig.

Kanske ville ni bara straffa mig för min okunskap i engelska. Min kära mor var så snäll och påpekade att Anders och Maja inte borde följas av "goes" utan "go". Pinsamt jag vet. Men jag tänkte mer på det som en helhet och ett uttryck, men det är kanske ingen ursäkt. Nåja, jag kanske bättrar mig när jag väl gått igenom hela engelskakursen. Man kan ju alltid hoppas iaf.

Nu ska jag ta och koka lite pasta så jag har nåt att äta till lunch imorrn. Sen ska jag sovaaaa, och det ska bli så skööönt. Jag tycker om att sova.


Lyssnar (fortfarande och hela tiden) på:
The Draft - Firefox AK feat.Tiger Lou

Kommentarer:
Postat av: john

kikar fortfarande förbi med jämna mellanrum. stockholmare alltså? trevligt... då blir vi nästan grannar...

2006-03-07 @ 08:06:54
Postat av: Jonas alias schödda

Hej maja! Nu är jag hemma en sväng igen! Vilka fina bilder från spikarna :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback