Mycket plugg men bra musik!

Usch, vad hetsig min förra blogg lät. Eller så är det bara för att jag är trött och seg just nu som jag uppfattar den som så. Vem vet. Kommer precis från sängen där jag legat och läst 50 sidor i den fjärde boken för terminen, "Remains of the Day". Jag tycker om att läsa, men när det sker under press så är det inte lika kul, och dessutom kan man inte njuta lika mycket av boken. Kommande vecka ska vi ha läst klart en bok tills på tisdag och en tills på torsdag. Utöver det ska vi ha skrivit en "summary" tills på torsdag + att vi har tenta i grammatik på fredag. Är inte högskolelivet underbart så säg. Men en bok är faktiskt redan utläst och summaryn ska bara filas lite på, så det ska nog gå bra. Hoppas jag.

Idag har det varit en underbar vårdag här i Göteborg. Skönt med tanke på bakslaget som kom igår när man vaknade och allt var vitt ute. Då blev jag less, var bara att plocka fram vinterjackan igen. Men idag har det som sagt varit härligt väder. Dock har jag mestadels spenderat tiden inomhus men jag fick faktiskt lite sol på mig när jag var iväg och tränade på Friskis imorse, skönt.

Jag har upptäckt att Firefox AK's skiva också passar väldans bra med vårvädret! Jag blev verkligen positivt överraskad av denna skiva. Vid första lyssningen lät allt ungefär likadant som om skivan var en enda lång låt, men nu kan jag inte sluta lyssna på den. Jag vill dansa runt och sjunga när jag har den i hörlurarna! Just nu lyssnar jag särskilt på låtarna "Habibi" och "Love to Run".
Madame, Madame! - Firefox AK = Hett tips!

Idag tänkte jag avsluta med en gammal bild. Hittade den nyss och blev så nostalgisk och så full i skratt när jag såg den (jamen titta storleken på pulkan liksom!). Bilden är iaf från Guldtrofén som vi höll på med sista året i Gymnsiet. Här deltar Oskis och jag i pulkracet, vi gick inte vidare men kul var det!

Pulka

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Söt bild från pulkabacken!
Kram, kram!

2006-03-28 @ 13:37:36
Postat av: sara W

fin blogg

Postat av: Maja

musiktips är alltid välkommet, så nu ska jag kolla upp det där=)

2010-04-09 @ 08:36:20
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: A

ok :p

2010-04-09 @ 08:45:25
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback