Fiffiluringar

Okej, så jag har funderat på en sak. Fast den här funderingen kräver att man sett nåt avsnitt av Top Model Sverige och en del tv-reklamer. Men jag tycker såhär iaf; 
- tjejen i den otroooligt amatörmässiga reklamen för IsaDoras mascara är väldigt lik en tjej i Top Model som heter.. hm, vad kan hon heta.. Jaja, ni som vet förstår när ni ser reklamen.
- tjejen som sitter och pratar om att klippa lugg (eller vad hon nu säger) i sin mobil samt låter jobbigt gnällig i en av SJ's reklamer är väldigt lik en annan tjej i Top Model, Ebba tror jag hon heter. Fast hon har åkt ut. Tror jag.
Asch, så tycker jag iaf! Det måste vara så!

Nu när jag lättat mitt hjärta med dessa oerhört djupa filosofier kan jag berätta att helgen var väldans trevlig! I fredags blev det som sagt lite vin och prat hemma hos Karin. I lördags blev det lite stan på dagen och sedan utgång på kvällen. Key Bar på Avenyn blev än en gång invaderat, trevlig kväll även det! Och Lisa lockade mitt hår såå fint! Jag tyckte jag såg ut som Peyton i One Tree Hill (när hon hade lockigt hår då såklart) :) Som avslut så kom i söndags  Lisa och Johan förbi här en sväng innan de började sin långa resa tillbaka till Sundsvall.

Nu ska jag göra mig redo för vår våffelmiddag, jag är huungrig!

   
(Jag och Lisa, Jag och Karin)

Lyssnar på:
Madame, Madame! (album) - Firefox AK

Kommentarer:
Postat av: Malin

Hello! Jag håller helt med om att SJ- tjejen måste vara Ebba från Top model, det låter till och med som henne. Men vad gäller Isa Dora-tjejen fattar jag inte riktigt vem av de från Top model du syftar på?

2006-03-27 @ 16:14:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback