Vissel-Maja på jobbet

Jag går och visslar på Peter, Bjorn and John's senaste "Young Folks" hela, hela tiden. Den är väldigt visselvänlig, antagligen för att det är vissel med i låten. Jag gillar den iaf, den är skön och svängig. Annars har jag börjat lyssna en hel del på Coldplay nu igen och kommit fram till att de bästa låtarna nästan måste vara "The Scientist" och "Warning Sign". Ja, så måste det nästan vara.

Det går lite segt på jobbet just nu, jag är lite trött för det är varmt. Men efter idag är man ledig tre hela dagar och sen är det bara en veckas jobb kvar innan 6 (!) veckor av ledighet väntar. Helt otroligt skönt. Hade jag sommarjobbat som det var tänkt från början skulle jag inte ha börjat förrän på måndag (+tjänat mindre slantar) så det känns väldigt bra det här. Och fort har det gått.

Jag har förresten en död mygga på sidan av min sko.

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Det ska bli så kuuul att börja jobba på måndag, åååh vad jag längtar! För nån vecka sen lyssnade jag på P3 Svea så mycket att jag höll på att bryta ihop på den där "Young Folks" till slut. Måste absolut vara den låt dom spelar mest.

2006-06-22 @ 15:28:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback