Vid arbetsdagens slut...

Nu är jag tröööött. Blev ingen tidig kväll igår då matchen mellan Italien och Ghana faktiskt var underhållande och jag därför var tvungen att se hela. Jag gillar matcher då det blir många mål, men många målchanser funkar också, så det var kul att se. Sen så är det väääldigt varmt här på mitt kontor, trots att båda fönstrena är öppna. Finns liksom inte så mkt mer man kan göra åt saken tyvärr. Hjälper inte att sticka ut huvudet heller då det nästan är ännu varmare utomhus... Idag var vi förresten och grillade på lunchen eftersom det varit perfekt grillväder, värsta lyx och gott, helt klart dagens höjdpunkt..! 

Om några minuter kommer mammsen och hämtar mig och ikväll blir det Brasilienfotboll, två saker att se fram emot!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback