Tjellerman?

Jag ska gå på Sommartoppen på Gatufesten i år. Ooohja. Tiger Lou ska vara gästartist och Idol-Ola ska vara gästprogramledare! Kan det bli bättre? Inte bättre än Tiger iaf, det är en sak som är säker. Häromdagen var det förresten Firefox AK på P3 och då uttalade de hennes namn som Andrea Tjellerman. Men det kan de väl inte heta? Kellerman uttalat med ett ordentligt K ska det väl ändå vara? Så säger jag iaf. Rasmus Kellerman. Men är det någon som vet säkert så får ni ju gärna hojta till, så jag inte går runt och är helt pinsam.

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Jag hörde också det som Kjellerman. Men jag säger då också Kellerman som det stavas, med K. Och alla andra gånger har jag hört det så. Och idag sa dom det på P3 också. :)

2006-06-28 @ 16:49:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback