Mellberg + Hajk = Sant

Okej, så matchen i lördags kanske inte gick riktigt som jag hade hoppats. Och den igår kväll var ju bara jobbig. Men som tur var vann ju Portugal till slut, så nåt rätt blev det ju iaf. Undrar just vad man ska göra om kvällarna sen när Fotbolls-VM är slut.. hm.. Det är förresten ganska lustigt att nästan alla fotbollsspelare i det Svenska landslaget är skåningar. Eller, kanske inte just skåningar, men de pratar lite släpigt och med såna där gurglande r så jag kallar dem "skåningar". Det är lättast så. Fast Olof Mellberg är verkligen inte "skåning" han pratar ju Hajk-dialekt! Och frågan är om inte det faktiskt är snäppet värre än "skånskan"...

Mellberg Hajk 

Kommentarer:
Postat av: HannaSofia

Ja, det är verkligen synd med en sån dialekt på snyggot Mellberg...

2006-06-26 @ 21:39:07
Postat av: Nina

Bengt Alsterlind och vaktmästaren på Hovrätten där jag städar nu är så sjuuukt lika varandra! Jag tänker på Bengan varje morgon när jag träffar vaktis!

2006-06-26 @ 21:53:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback