Bildkalas och porrtidningar

Tänkte att eftersom det varit så dåligt med bilder den senaste tiden så skulle jag ta och slänga upp några. Brukar inte orka sitta vid datorn så mkt på ledig tid då jag sitter där och slavar (...) hela dagarna ändå. Men nu jäklar ska det bli lite färggrant här!

Det ni nu vilar ögonen på är som följer:
1. Järngänget som gjorde vårens engelskakurs mkt roligare än den kanske borde ha varit :)
2. Hela klassen lite halvlulliga på en gräsmatta i Danmark.
3. Cilla som jag tycker borde platsa väldigt bra i Top Cat (om det hade funnits ett sådant dvs)
4. Mitt kontor där jag sitter om dagarna, i 5 dagar till.
5. En cool ölbild från vår altan i Skarpnäck, fotad av Hanna (det är mig ni ser genom glaset..)


    

Måste bara berätta en sak också är jag ändå är på gång. I torsdags var jag och mamma och handlade på två olika ICA. På det första ICA såg jag nåt jag faktiskt inte ville se: en man i sina bästa (?) år (75-80 bast dvs) köpa en porrtidning. Han kunde ju knappt gå ens..! Sen på nästa ICA såg vi nåt trevligare, Henrik Zetterberg. Mjoni, det kan minsann vara spännande att handla ibland. Både på ont och på gott då kanske men...

Och ikväll blir det fotboll. Vore trist om Sverige skulle åka ut redan nu så därför tänker jag tro stenhårt på att de vinner dagens match (även om vissa andra kanske inte gör det). Heja heja!

Kommentarer:
Postat av: Susanne

Är ni seriöst 11 pers i klassen!? Vi är ca 100!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback