Att lyssna eller inte lyssna...

Okej, så jag lyssnade på Popnonstop konstant mellan 10 och 11 imorse bara för att få höra att min önskelåt aldrig spelades. Lagom less blev jag, men värre skulle det bli. Under dagens andra Popnonstop, mellan 13 och 14, satt jag nere hos min handledare och gick igenom papper för att sedan få veta att min önskelåt tydligen spelats kl.13:43. Balle. Men förhoppningsvis går det att lyssna via internet sen på nå vis, annars blir jag ännu mer less.

Och trött är jag också. 13 timmars sömn på två nätter är för lite för mig. Jag behöver meeer. Så det lär bli segt att jobba över en hel timme idag, men det borde verkligen göras. Sen måste jag hinna vila lite inför kvällens match också tror jag, om det ska bli nåt av...

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Klart det går att lyssna på nätet!

2006-06-21 @ 20:52:56
Postat av: hanna

den låten hörde jag näsr jag satt i bilen! :p


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback