Stillar mitt internetberoende

Slutspurten på flytten gick väl helt okej och jodå, internet försvann allt i torsdags. Sitter just nu hos bror inne i stan och tar igen allt surfande jag gått miste om. Vi kom nyss hem från en skön stunds solande ute på Skatudden. Det var dock bara 12 grader i vattnet så nå bada blev det faktiskt inte. Annars har Ante, Hanna, pappa och jag varit hos farmor i helgen, det var mysigt. Det var skönt att få koppla av och göra något roligt efter en veckas flytt. Ante och jag spöade även Hanna och pappa i kubb två ggr, hihi. Vi lekte dessutom en hel del med våra digitalkameror och resultatet ser ni här nedan... :)

      

Kommentarer:
Postat av: Metsojulia

Hej Maja!

Hur är det? Jag hoppas allt är bra. =) Var ett tag sedan man hörde från dig, men jag läser att du inte haft tillgång på Internet. Här är allt som vanligt förutom att det är ensamt, bara jag och Larm den äldre kvar i korridoren nu..Nästa vecka är det bara jag dessutom. Men det ska nog gå det med. =) Hur är nya huset, trivs ni? =) Hör av dig! Kram Julia

2006-07-18 @ 15:52:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback