Osammanhängande kvällskludd

Jag har tänkt skriva sen i fredags men det har som inte blivit av. Sitter nu hemma i lägenheten i Skarpnäck och väntar på att CSI ska börja. Så varför inte kludda ner några rader?

I fredags var sista dagen på sommarjobbet, så nu planerar jag ledigt i 6 härliga veckor. Ska bli jäkligt skönt faktiskt. Började ledigheten med att igår åka ner hit för att vara här och bara ha det skönt tills på fredag. Sen blir det Tiger Lou på Gatufesten. Tiger Lou som jag för övrigt såg idag när Hanna och jag låg och glassade i solen på Långholmen, mm minsann. Efter det får vi väl se vad som väntar.

Under sommarjobbet har jag ju, som bekant, suttit vid datorn 8h/dag. Detta har bidragit till en rejäl ökning i bloggläsandet. Har du missat
Silverfiskens blogg så kolla in den. Där finns en del riktigt underhållande skriverier vill jag lova!

För övrigt så...
* Löste jag i fredags min första sudoku ever!
* Badade jag idag för första gången i sommar!

Lyssnar på:
Young Folks - Peter, Bjorn and John

Kommentarer:
Postat av: Julia

Hej Maja! Haha vilket fint vykort jag fick!! :D Tyvärr fattade jag inte hur jag skulle kunna svara till dig för jag hade inte din mail, men sen kom jag på din blogg ;) Min helg var bra, tackar som frågar. Ser att din också verkar ha varit bra med soduku och badande :) Fungerade grillen till belåtelse? :) Ska slita vidare nu, tungt här nu utan mailande... Ha det underbart! Vi ses. Kraam Julia

2006-07-04 @ 08:53:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback