Direkt från Övervåningen

För ungefär första gången sen vi flyttade hit har jag nu orkat mig upp till det rum som senare kommer att bli sovrummet. Det är här det mäktiga Internet finns, men fram tills nu har jag inte haft någon större anledning att pallra mig upp hit. Det är väldigt varmt och mkt kartonger och grejer här uppe så det görs som inte i onödan känner jag. Men nu var jag tvungen att boka en tågbiljett så då tänkte jag passa på att skriva några rader.

Idag har mamma, Mats, Hanna och jag åkt gummibåt ut till en ö mitt i älven som rinner här nedanför huset. Det var tokfin sandstrand där och vattnet var väldigt badvänligt (lite kallt möjligen men ingen äcklig botten). Dessutom var vi de enda där, iaf inom synhåll, så det kändes lite The Beach tyckte vi. Inte för att jag minns den filmen, men den handlade väl om nån fin strand va?

Imorgon bitti åker jag till Sthlm och är några dagar för den som undrar. Och nästa helg är det Yrandags, fast tråkigt nog ska jag inte dit. Det råkar inte vara någon som är sugen på att åka..?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback