Bara en gång till..

Jag tycker att "Rain" med Ola är bra (!). Ja, så är det faktiskt! Det är ungefär det enda jag lyssnar på. Det trodde jag aldrig om mig, men nu blev det så. Såg honom på Sommartoppen igår, mhhhhmmm... Såg Tiger Lou också, både på dagen och på kvällen. Det var braaa, fast jag kände stark avsky mot resten av Sundsvallsborna som var där och skrek och hade sig. Det borde nog bara ha varit jag där, det hade nog varit bäst tror jag.. :)

Nu ska jag lyssna Rain.. bara en gång till.. och så kanske en till.. och så en till efter det...

Ola2

Kommentarer:
Postat av: Anders

fniss!

Postat av: Anna Maja

Jag var också på Tiger Lou och då tänkte jag: "Nu, nu är säkert Maja här." Och det var du! Scary.. :| Ha!

2006-07-10 @ 13:24:00
Postat av: mattis

yeah! har han b36nderat s5g e33er är det 0art5n e3e3r nån*?

2006-07-10 @ 14:30:01
URL: http://kamratmattis.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback