Tillbaka i storstan

Då var man åter på plats i Göteborg. Det har varit rätt grått och trist väder (tro det eller ej!) ända sedan vi kom hit, dvs söndag kväll. I tisdags försvann ungefär all snö och idag har det varit +4 grader ute, rätt skönt faktiskt. Känns nästan som våren är på väg, bara solen som fattas.. Man kan ju alltid hoppas.

Annars har jag gått från Kalendervägen (=hemma) till Posten i Gamlestan idag och upptäckt att det faktiskt går rätt lätt ändå. Det tog ungefär 1h fram och tillbaka, fast man går genom en kyrkogård praktiskt taget hela vägen så det är väl sådär roligt iofs.. Men det var skönt att komma ut lite iaf.

Jag har ju semester den här veckan kan man säga, då skolan inte börjar förrän i slutet av nästa vecka. Fast nu när jag besökt Posten kanske det ljuva livet är över.. :P Och skolan då.. Jo, det var ju tänkt en sak från början, men nu har jag ändrat mig. Jag hoppas verkligen att det nya beslutet blir bra, det känns rätt bra än så länge iaf.

Egentligen ville jag bara skriva lite för att få lägga upp fler fina bilder (vilket kanske märks). Så det tänker jag bannemej göra nu. Här kommer lite godis för ögonen i form av: farmor, jag och mamma, jag och mamma åker pulka, jag står på Hanna, sötaste kusinbarnet Filippa samt mamma och jag på skidtur. Enjoy.




Lyssnar på:
It started with a kiss - Hot Chocolate

Kommentarer:
Postat av: Ante

..jag lyssnade på Hot Chocolate typ 1989...:-)...fin låt va?
Puss

2006-01-12 @ 15:56:16
Postat av: Anonym

Åh.. det ser såå mysigt ut när ni är på härliga skidturer å brottas i snö.. :) Vad härligt att se!
Hoppas allt är bra.. Kram Kristin

2006-01-17 @ 23:32:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback