Kyligt men vackert

Jag måste ju erkänna att jag inte är alltför förtjust i de kalla graderna som råder ute nu. Snön är otroligt vacker helt klart, men det skulle kunna få vara en smula varmare än -13 grader..

Något jag dock gillar väldigt mycket och som nästan är det bästa med julen är julgranen. Bland det mysigaste jag vet i juletid är när man vaknar på morgonen och spatserar in i vardagsrummet för att mötas av en upplyst julgran, så vackert och stämningsfullt.

Och för att övergå till något helt annat kan jag berätta att Anders och jag idag har varit på Biteline och ätit. Det var tokgott, men man mådde väl sådär efteråt.. Bufféernas förbannelse. Men om några timmar måste vi må bra igen för då är det dags för Laserhallen, det ser jag verkligen fram emot! Jag ska leka Angelina i Tomb Raider, yeah! (fast kanske utan de tajta lackkläderna, beroendes på vad jag hittar i garderoben).

Jag har förresten så ruskigt många bilder från jul/nyår och tiden där emellan som jag skulle vilja dela med mig av, men jag får nog helt enkelt ta några i taget och se hur det går. Men glöm inte (som vissa gör) att klicka på dem så de blir stoora, och framförallt synliga.


Syskonen Öberg, vacker vinterdag, systrarna Öberg gosar för att sedan brottas, och sist julaftonsmiddag.

Lyssnar på:
How I broke my foot and met Jesus - Pelle Carlberg

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback