Kändis på Konsum!

Jag förstår att ni har väntat med spänning på att få se hur snölyktan såg ut när det blev lite mörkare ute. Lugn, ni behöver inte vänta längre. Beskåda mästerverket! (fast klicka på bilderna först)

 

Igår kom första slanten från CSN, mycket välkommet! Så jag tog mig en runda på stan, efter den enda lektionen jag hade igår, och spenderade lite. Införskaffade mig bl.a. en blus, ett gulddiadem, ny mascara och en nagelfil. Blusen var inte särskilt samarbetsvillig när jag skulle stryka den dock, så den får förbli skrynklig ett tag till.

Kvällen spenderade Anders och jag här hemma genom att äta tacos, chips och titta på film, "Jarhead". Filmen var bra och kvällen var mysig. Ikväll planerar vi däremot att ta oss ut en sväng på stan, blir nog bra det med.

Jag tänkte avsluta dagens blogg med lite skryt. Igår när vi var och handlade på Konsum såg vi nämligen självaste Jens Lekman. Jo, du läste rätt. Ett instrument på ryggen hade han också. Det ni.
Det är i Göteborg det händer!

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Wow... Sveriges framsida eller? ;)

2006-01-28 @ 18:53:11
Postat av: Susanne

Maja! Du är mitt enda hopp! Du måste svara på, vad det var för "ljusstöpningsgrej" jag fixade på hemsidan den 20 December 2001. Det är bara helt otänkbart. Jag vet ingenting om att stöpa ljus. Vet du? Det är minst sagt skumt.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback