Jag är smart, egentligen.

Jag ska titta på fotboll nu tänkte jag, Barcelona vs Alaves, fast först måste jag skriva några rader eftersom det var nästan en evighet sen sist och en del har hänt. 

Jag började skolan i fredags t.ex. Det var informationsmöte och ett fyratimmarsprov (fast jag gick efter två..) på schemat. Jag har fortfarande inte koll på allt när det gäller högskola, särskilt inte bokbiten, men jag är nog inte ensam skulle jag tippa. Och provet var svåårt, det fick mig att känna mig totalt okunnig när det gäller det engelska språket, så det ska verkligen bli spännande att se resultatet i slutet av veckan. Man fick ju iaf lite försmak på hur tentorna blir, och det är ju säkert bra. Jag lärde även känna en filur som heter Marie och som kommer från Härnösand, så det var trevligt! Tydligen är en gata på Alnö döpt efter hennes släkt också: Dehlin, det var lite lustigt tycker jag :)

Efter provet i fredags var utgång planerad, men snöstormen som rådde hela dagen fick mig lite omotiverad att gå utanför dörren. Men det tog vi igen igår kväll då Anders, Mattis och jag var ut och roade oss lite. Vi var på en sk svartklubb borta på Kortedala torg, helt okej men lite väl rökigt kanske.. Jag antar att det är lika bra att jag erkänner att jag faktiskt helhjärtat trodde att svartklubb betydde en klubb för svarta människor.. Det gav iaf Anders och Mattis ett gott skratt. Tur att man kan glädja någon här i världen, även om det betyder att man låter ungefär lika smart som Jessica Simpson..

Imorgon är det dags för den första "riktiga" skoldagen, ska bli spännande att se hur det går. Wish me luck!

FestMaja
Såhär glad blev jag när vi skulle på svartklubb

Kommentarer:
Postat av: Nina

Jadu Maja, hjärnkapaciteten kan inte vara på topp jämt! Tack för ett gott skratt :p

2006-01-22 @ 19:50:18
Postat av: Mattis!!

Hahaha! Yes, så glad blev du! MINST!

Postat av: Nisse

Svartklubb...mohaha ;)

2006-01-24 @ 12:34:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback