Hockeylördag

Hejhej!

Idag har mammsen och jag varit på hockey och sett Timrå-MoDo. Det gick inge vidare, Timrå var ganska slöa och praktiskt taget skänkte bort tre mål till MoDo. Sedan kom de dock igång mot slutet, när det var kanske 10 min kvar av sista perioden, och stänkte in två mål. Men tyvärr räckte det inte och matchen slutade 3-2 till MoDo. Men kul var det att gå på hockey!

Nu är jag dock ruskigt hungrig (har redan varit och nallat på kvällens Pringles..) så jag ska ta och gå in i köket och se om mamma behöver hjälp. Och framförallt ska jag hälla upp lite vin åt kocken (och till mig själv).

Imorgon åker vi tillbaka mot Göteborg efter 2,5 underbara veckor i Sundsvall. Jag återkommer när vi nått västkusten. Tja.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback