Dagens framgångar

Hade tänkt skriva värsta boken om min dag, men jag inser nu att jag varken har tid, lust eller ork för något dyligt. Dessutom börjar Prison Break snart, vilket jag har som plan att börja följa. Jag följer faktiskt inte så många serier nu. Kan vara för att tv-världen för tillfället är lite "between two jobs". Antingen har de flesta slutat nyss eller så ska de snart börja igen.. Nåja, Prison Break blir det snart iaf.

Men idag har jag iaf gjort två saker som jag tycker är duktigt gjort av mig.

För det första så var jag och registrerade mig på en Grundkurs i Engelska imorse. Det var nervöst och jobbigt och jag inbillade mig att alla där redan var kompisar och att jag var dömd att bli ensam. Men jag överlevde.

Efter det traskade jag iväg till ett Friskis&Svettis som jag bara hade ett hum om var det låg men ändå faktiskt hittade fram till. Väl där tränade jag ett medelpass i jympa tillsammans med en massa helt okända människor. Det var en ny erfarenhet att träna själv på ett nytt ställe, men det gick bra och det var ruskigt skönt att få röra på sig lite.

Tjaa, de småsakerna (större för mig än för andra dock) är jag glad att jag klarat av idag. Jag avslutar med bevis på att smurfarna faktiskt finns. De bor i skogen, titta bara!

Smurf

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback