Shame on me

Vilken skam jag är för bloggvärlden! Vet inte varför men det har blivit väldigt dåligt på bloggfronten den senaste tiden. Jag skulle kunna skylla på att jag har så mycket att plugga att jag inte hinner med så simpla saker som att blogga, men det är inte riktigt sant. Eller, jag har mycket att plugga helt klart, men jag tror tyvärr inte att det är vad som hållit mig borta från bloggen. Menmen, jag skriver när jag har tid helt enkelt. Har dock inte så mycket att bidra med idag tror jag..

Tittade Idol-Sebastians video på aftonbladet.se alldeles nyss. Den var sådär. Ganska tråkig faktiskt.

Det var ju inte så intressant att läsa, jag vet. Men jag har idétorka just nu.. Kan iaf säga att om ungefär en vecka är det dags för Tiger Lou igen, äntligen! Och ännu mer äntligen är att Hanna kommer och hälsar på då också. Denna gång stannar hon lite längre, det blir nice.

Nu ska jag återgå till min fonetik en stund till, och låtsas att jag kan något.

Kommentarer:
Postat av: Susanne

SHAME ON YOU.

Postat av: Susanne

(den skrev fel adress... har ju ny häftig domän numer!!)

2006-02-11 @ 14:49:07
URL: http://www.SusanneA.com
Postat av: Askelin

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2010-04-29 @ 07:04:52
URL: http://askelin.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback