Lördagkväll i bäddsoffan.

Nyss tankade jag "Ingenting Duger" med [ingenting] på 1min och 19sek, det tycker jag var väldigt snabbt! Jag har även tankat två album med Jay-Z ikväll, vilket gick ungefär lika fort. Så jäkla soft! Jag tycker mycket om mitt internet. Däremot börjar utrymmet på datorn sina, varnade den själv om tidigare ikväll. Så jag måste försöka ta mig i kragen och kanske bränna ut alla serier jag har tankat.. Någon dag.

Annars har jag varit på basket ikväll med Hanna och Nina. Sundsvall Dragons kickade ass och vann mot 08 Sthlm utan några egentliga problem. Alltid trevligt att se!

Resten av kvällen har jag legat i min bäddsoffa och bara softat och lyssnat bra musik. Det är både skönt och ensamt, men mest skönt. Jag har haft sällskap hela dagen i övrigt så det är väl bra att vara lite ensam ibland också, antar jag.

Lyssnar på:
What More Can I Say - Jay-Z
Hollywood Dreams - [ingenting]

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback