Julmys i snöfattigt Norrland.

Julafton utan snö, det klingar inte helt rätt. Men det har varit mysigt ändå. Igår var vi hos farmor och hade julmys, vi sov dessutom kvar där vilket inte har hänt en jul på måånga år. Idag har vi varit här i Bergeforsen. Huset hann bli redo för julen till slut och vi har haft en skön dag med, som vanligt, Kalle Anka, mat i ofantliga mängder samt julklappar. Jag är såå nöjd med årets klappar, tacktacktack för dem!! T.ex. så har jag inte längre äldsta mobilen i världen (vilket det kändes som förut...) utan är nu stolt ägare till en K700 (me like). Jag kan nu dessutom bädda fräscht i sängen (dubbelt upp dessutom), lukta gott, köpa ännu mer lukta gott med mina presentkort, läsa bra bok m.m. Supernöjd är jag!

Nu ska jag njuta av stillheten som ledigheten medför och kanske läsa lite jultidningar.
God Jul!


Lyssnar på:
Christmas Eve - Firefox AK & Tiger Lou

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback