Här sitter jag och väntar på igår.

Nu sitter jag hos Hanna. Igen. Jag tänkte att jag skulle beställa Internet åt min lilla lägenhet, men såklart fungerar inte Comhems hemsida riktigt som den ska bara för det. Så det dröjer väl ännu längre antar jag. Mitt tålamod...

Annars har jag idag varit och klippt mig! Det var sweet. Kände mig fett asocial så istället för att kallprata med frisören satt jag och läste en KING-tidning i en timme. Modemagasin för män, precis min grej. Sen bjöd Hanna på goood paj här hemma och nu tänkte vi köra på vin och lite mörk choklad (ev till Idolfinalen, trots att finalisterna antagligen är sämre än sämst).

Igår var vi förresten på konsert. Christopher på jobbet spelade med sitt band [ingenting] på Södra Teatern och det var så jävla grymt! Me like! Ni som inte hört dem än får verkligen ta er i kragen. [ingenting] ska man verkligen inte missa, och hör sen!

Lyssnar på:
Re:re:re - [ingenting]
My Love - Justin Timberlake

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback