Halleluja!

Äntligen dök ett oskyddat trådlöst nätverk upp, när jag som minst anade det! Och det är nästan tragiskt vad glad jag blir när jag får interneta lite... Det första jag gjorde nu när jag kunde koppla upp mig var att börja tanka avsnitt 7 av Grey's Anatomy. Japp, så mkt ligger jag efter i den serien nu, typ tre hela avsnitt! Skandal är vad det är. Fast säkert så blir jag nerkopplad snart och så sitter jag här utan internet igen. Något jag kan glädja mig med då är att det tydligen börjar nya avsnitt av One Tree Hill ikväll på TV..!

Idag har jag annars träffat Sanna. Hon fotograferade mig för en skoluppgift och jag fick då stå och glo ner i en papperskorg mittemot Åhlens med en massa tomflaskor i min hand. Det var roligt, fast sen kom nån annan snubbe förbi och fotade lite han med, hm.. Jag vet nu att jag aldrig någonsin ska söka till Top Model iaf, inte för att det nånsin skulle ha hänt ändå men... Sen gick vi iaf och fikade i Gamla Stan, vilket var mycket trevligt. Längesedan vi satt ner och pratade sådär.

Nu ska jag (för femtioelfte gången) försöka beställa internet hit. Hejsålänge!

Lyssnar på:
På Drift - [ingenting]

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Fiin låt! ;)
Krams!

2006-12-03 @ 16:51:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback