Back in business!

I onsdags kväll överraskade Herr Magsjuka mig och därför har jag varit en gnutta frånvarande här. Det var först nyss jag vågade överge min mosad-potatis-diet för "riktig" mat (om man nu kallar pasta och skinksås det...). I vilket fall som helst så låg jag här hemma själv och hade ont i magen och tråkigt torsdag-fredag men igår kväll och idag har jag haft sällskap av Nisse. Idag tog vi en sväng på stan men det var ju så sjukt mycket folk så man orkar som inte med allt. Jag fick iaf mina nästan sista julklappsärenden utförda vilket känns bra. Det ska bli riktigt skönt med lite julledigt nu känner jag..

Här är förresten det julkort jag fått i år ;)

Julkort

(det är alltså jag där med McDreamy för er som inte förstår/vägrar inse sanningen..)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback