Underbara Italien

Italien var helt underbart! Vi var i Bologna, Florens, Rimini och Venedig. Vackra städer allihop, men Venedig var nog kanske lite extra speciellt. Det blev några stadsvandringar under veckan, en del sol och bad, mkt gott vin, god mat och framför allt gudomlig glass. Frågan är om man nånsin kommer kunna nöja sig med vanlig svensk glass efter detta...

Nya jobbet har pågått i 3 dagar även. Det har gått bra, men det är skönt att få observera lite innan jag får barn till avdelningen där jag ska vara. Jag ser och lär lite nu i början helt enkelt. Men det känns bra iaf.

Som uppföljning på ett väldigt gammalt inlägg så kan jag också avslöja att det har kommit till min kännedom att Kellerman (iaf i Tiger Lous fall) faktiskt uttalas "Tjellerman". Det känns inte helt bra om jag ska vara ärlig, men jag litar på informationen eftersom den kommer från en väldigt pålitlig källa. Fast jag tänker nog fortsätta säga Kellerman ändå, det smakar bättre i munnen.

För övrigt så har jag haft en jäkligt kul helg. Tack för det!



Lyssnar på:
Sluta Ge Mig Råd - [ingenting]
Smiley Faces - Gnarls Barkley
Nothing Nobody Right & Wrong - Tingsek
De Svåraste Orden - [ingenting]
Love That Sound - Tiger Lou

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Ååh, det ser så varmt och skönt ut! Och väldigt smarta solstolar där man kan få skugga för huvudet måste jag säga.

2006-08-20 @ 14:47:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback