Förkyld lördag

I onsdags fick jag barn till avdelningen där jag jobbar! Så nu är det inskolning som gäller nån vecka framöver, med 7 sööta ettåringar. Det känns verkligen jättekul och spännande vill jag lova. Lite trist dock att jag lyckats bli duktigt förkyld redan (ett barn nös på mig i måndags) men det blir bättre och bättre så snart är jag nog helt återställd. Imorgon kanske.

Ikväll tänkte Hanna, Nisse och jag gå på teater. Bara jag får nån bekräftelse på att vi fått biljetter så.. Annars tänkte jag kanske försöka putsa fönster idag, det skulle verkligen behövas. Jag vill att det ska vara fint tills nästa helg då jag fyller år, yesyes. Apropå min födelsedag så har jag kommit på en till sak jag önskar mig, en sån
här. Krukväxter vore också great, om nån skulle vilja ge mig en sån.

Förresten, den 13e oktober ska Hanna och jag på Ryan Adams på Berns! Bara så ni vet ;)

Lyssnar på:
Sluta ge mig råd - [ingenting]
Fan, fan, fan - Thåström


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback