En brunbjörn på Coppers?

Vilken dag! Först var mamma, Hanna och jag på stan lite, sen blev det IKEA med Lisa och dessutom en till sväng på stan. Jag införskaffade ett par bruna mysbyxor och ett brunt linne, värsta björn-outfiten kom vi fram till. Sen satte Lisa och jag oss på Coppers för att fira hennes nya lägenhet (världens finaste!) med en öl. Efter kanske 3,5h (och ett par öl senare...) åkte vi hem och nu sitter jag uppe i the sovrum to be och skriver. En mkt trevligt dag har det varit!!

Storsjöyran var också trevlig! Visserligen blev jag nertrampad på Håkan Hellström, men tack vare min supersyster så överlevde jag med endast en del rivsår och en smärre chock. Håkan var great iaf! Firefox  AK likaså, fast mitt hopp om att Tiger skulle vara där i krokarna släcktes ganska kvickt tyvärr...

Och snart är Sundsvallssemestern över, på söndag (antagligen iaf) åker Hanna och jag ner mot Sthlm igen och på måndag börjar mitt nya liv som dagisfröken. Exciting! Men jag lär väl skriva en rad eller två här innan dess om jag känner mig rätt.


Lyssnar på:
Nu kan du få mig så lätt - Håkan Hellström
Brännö serenad - Håkan Hellström
Jag har varit i alla städer - Håkan Hellström
Fan, fan, fan - Thåström

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback