Maja on tour

Usch vad jag är trött. Har tänkt packa hela kvällen men det har hela tiden blivit uppskjutet av diverse saker. Men nu har jag iaf pulat väskan full med alla möjliga saker, och som vanligt blev det alldeles för mycket packning. Det är svåårt att packa, man vet ju aldrig vad man kan komma att behöva. Det är ju fortfarande vinter i Sundsvall även så egentligen kanske inte linnen är prio ett menmen.. Förhoppningsvis blir det bra. Bättre med för mycket än för lite som man brukar säga.

Så imorgon kväll bär det alltså iväg till Sthlm i några dagar, och sedan fortsätter resan hem till Sundsvall på tisdag morgon. Så det blir nog ett bra "påsklov" det här. Trots bristen på mp3-spelare, som fortfarande inte ordnats. Men sånt är det väl ingen hit att stressa fram antar jag, hur otålig man än är...

Nä, om man skulle ta och krypa ner. Jag har ju faktiskt skola imorgon, de roliga kurserna "Text&Culture" och "Written Proficiency". Sånt vill jag ju inte vara trött under.. Or do I...?

Kommentarer:
Postat av: Sanna H

Oh, du ska till Sundsvall, då måste vi träffas och ta en fika någon dag! Hör av dig! Kramar!

2006-04-07 @ 09:15:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback