Maja + fonetik = Sant!

Ikväll är jag glaad. Lite trött men glaad! Idag fick vi nämligen igen vår första tenta, den i fonetik. Var beredd på det värsta, men fick det bästa! Helt otroligt skönt känns det.

Efteråt gick jag och Marie på stan en stund, skönt att inte längre måsta sitta på bibblan så fort man har en minut över. Jag belönade mig själv med en ny väska, då min gamla inte matchar min vårjacka :)

Fast snart måste jag köpa en ny mp3 också, för min vill inte vara med längre. Det känns lite tungt för sånt är ju ganska dyrt. Spanade på några idag men det är ju svåårt att välja. Men jag vill ha nuuu..

  
Tentan och belöningen för tentan :)

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Grattis till tentaresultatet!

2006-04-04 @ 16:53:25
Postat av: Hanna

Du är verkligen så himla duktig gumman!! Det måste vi fira i helgen! Väskan är verkligen jättesnygg. Tar du med den till helgen så jag får se?

2006-04-05 @ 13:30:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback