Länge leve Disney Channel!

Disney Channel är min nya favorit! Idag har jag sett både Bambi och Askungen. Jag älskar de gamla disneyfilmerna, de är så bra!! Vet inte om jag någonsin sett hela Bambi förut faktiskt.. Men bra var den, fast ganska otäck också. Mm. Askungen var också bra, fast styvsystrarna var värsta elaka och slet sönder Askungens klänning. Det är lite lustigt hur annorlunda man kan se på och tolka delar av de där filmerna idag. Fast det ska vi inte gå in på, jag försöker faktiskt behålla min oskyldiga barndomssyn.

Bambi

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Du är så himla duktig gumman! Grattis till grammatiktentan!! Men du... om Greys igår...jag förstår inte riktigt vad som var så himla hemskt. Jag hade verkligen väntat mig det värsta...Fast i och för sig, det var ju ganska sorgligt...
Puss o Kram!

2006-04-19 @ 13:28:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback