Ännu en långkörare..

Då var man framme i Sundsvall då, sedan 2 timmar tillbaka ungefär. Sitter här på mitt rum och lyssnar Music By Em och kollar alla kort som tagits under helgens Sthlmsbesök. Det blir en väldans massa kort när man har digitalkamera, men det är väldans roligt!

Så vad har vi gjort i helgen då.. I fredags kväll vankades det 30-årsfest ute i Trångsund. Det blev en väldigt trevlig kväll tycker jag! Kan väl knappast bli annat med trevligt sällskap, bra musik, dans, elchockspel och lite alkohol :) Elchockspelet fastnade jag direkt för, och om jag inte misstar mig blev jag därför kallad sadist där några gånger under kvällens gång..

Lördagen började med att Hannis och jag vaknade vid 12:30 och fick lite smått panik av att klockan var så pass mkt. Men vi hann med ett par timmar på stan faktiskt, även om det kändes som stegen kanske inte riktigt bar oss.. :) Kvällens plan var att hyra film, men det visade sig att filmbutiken bara hade dvd's, vilket Hanna inte har..

Vad gjorde vi mer.. Söndagen handlade rätt mkt om promenader och skavsår faktiskt. Men jag fick även äntligen se Anders och min blivande lägenhet live, den var fiin :) Sen hade Hanna och jag även turen att få hälsa på Tobbe och Catrine och kika på nyaste kusinbarnet Hugo, en riktig sötnos visade han sig vara!!

Igår tog vi det mest bara lugnt när Hanna slutat jobba. Vi tog en fika på söder där vi såg trummisen i Tiger Lou samt hoppade oss svettiga till Tiger lite senare på kvällen, när han var på p3 live :) Det var väl nog ungefär allt skoj vi gjort i helgen. Nu blev det ju en sån där lång blogg igen, som ungefär ingen orkar läsa.. Menmen, bilder orkar åtminstone alla kolla på!

   
Det berömda spelet, Hanna och jag leker med en trädstam (jag försöker iaf..), Hanna och sötHugo.

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Gud vad många kusinbarn ni har! Det tar liksom aldrig slut, haha. :P

2006-04-11 @ 17:31:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback