Roliga saker på gång

Sitter just nu och lyssnar Hanson. Beställde deras senaste skiva+dvd igår så jag hoppas, hoooppas att den kommer imorgon. Det skulle förgylla helgen, ohja. Hörde Mmmbop på radion på jobbet idag faktiskt och höjde genast volymen och började dansa lite smått. Jag fick konstiga blickar..

Bokade även biljetter till Tiger Lous spelning här i Göteborg igår, så den 17e november smäller det. Gissa om jag längtar!

Så det händer mycket skoj nu. Nästa torsdag ska vi ju dessutom på Sigur Ròs och i början av nästa vecka får vi förhoppningsvis mojängen som behövs för att vi ska kunna ringa.

Nu ska jag nog ta och skicka lite flyttsms till de som inte fått några "riktiga" flyttkort (vilket är ganska många..). Lite sent kanske, men bättre det än aldrig..! Här är lite fina bilder på min familj förresten :)

Ante   Hanna&Mamma

Cilla  Sedinarna

Farmor  Maja&Pappa

Kommentarer:
Postat av: hämnerskan

du ser ju faktiskt lite ut som dom i hanson. Det kanske är dina brorsor och attd et är därför du verkar ha en sån speciell relation till dem

2005-11-03 @ 23:57:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback