Prov i ett päron?

Så var äntligen högskoleprovet över. Dagen har tillbringats i lokalen apelsin/päron (...) borta på Kortedala torg (det fanns en ananas också men där var vi inte). Skönt att det var så nära så man kunde kila hem på lunchen. Annars var det rätt påfrestande att skriva prov en hel dag men man överlevde. Och har jag räknat rätt och bedömningen är densamma som förra året så är jag mycket nöjd med (och överraskad över) min insats!

Anders, den lyckosten, fick däremot tillbringa dagen på Bengans där Tiger Lou spelade. Fast egentligen kanske det gynnade mig mest då han kom hem med min Tiger-t-shirt signerad, senaste skivan signerad samt hälsningar från Tiger himself..! Kunde knappast bli bättre faktiskt. Man kan nog förresten säga att det är jag som är lyckosten som har en så otroligt underbar pojkvän :) Efter att ha hört skivan så längtar jag till den 17e än mer dessutom.

Hansons skiva var inte heller så pjåkig vill jag lova! Lyssnade på den hela dagen igår ungefär, och tittade på dvd'n, såklart. Fast någon spelning med dom blir det väl inte på ett tag tyvärr. Men den dagen dom kommer tillbaka till Sverige kommer jag och Frida vara på plats, var så säker.

Kommentarer:
Postat av: Mattis!!

JAG SKA OCKSÅ SE HANSON OM DOM KOMMER!

2005-10-31 @ 17:54:32
Postat av: Nisse

Finns det folk som kommer ihåg dom där Hanson än? Är inte dom ute? :)

2005-10-31 @ 22:02:38
Postat av: Mattis!!

Dom är fan i mig inte ute! Ny skiva för fan!

2005-11-05 @ 10:18:05
Postat av: Abdulvanja

Site was very helpful. thank you


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback