Jobbigt prov..

Ikväll testade jag att göra några delar av ett gammalt högskoleprov. Det gick inge vidare alls. Jag kan ju säga att det absolut inte fick mig att se fram emot lördagens prov iaf, snarare tvärtom. Menmen, det är väl bra att ha provat på att göra det iaf.. antar jag.

Fick en låt av Frida nyss från Hansons nya liveskiva, såå bra. Så på onsdag blir det till att beställa den och Tigers nya, det ser jag fram emot! Imorgon är det ju löning, så jag tycker att jag har gjort mig förtjänt av lite musik :)

Funderar på att lägga mig på sängen och läsa lite SkrattMaja nu.. Fast jag borde väl fortsätta med provet, men det känns inte som det kommer att hjälpa så mycket eller göra mig smartare. Så det får bli sängen, och sen är det ju CSI, wiee..

Som avslutning bjuder jag på lite Alnöhöst..!

Höstträd


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback