Himmelriket

Idag var en bra dag på jobbet. Mycket bra dag. Dels så var det lagom mängd post och dels så var det skönt väder. Men det bästa av allt var lunchen. Jag hade som vanligt min fil och müsli redo, men när jag tågade in i fikarummet möttes jag av något betydligt bättre. I fikarummet fanns nämligen massor med frukt men framför allt fanns där en stoor påse med bullar (riktiga, bageribullar) och en stoor skål med godis! Det var nästan så att man trodde man dött och kommit till himmelriket. Nja förresten, men det blev en mycket trivsam lunch och eftermiddag iaf!

Nu ska jag nog ta och städa och greja lite för på fredag kommer äntligen Hanna och hälsar på!! Det ska bli sååå roligt! Tror även det ska bli fint väder så det vore ju riktigt nice.

Har inga nya bilder till sammanhanget att avsluta med, men jag har ju alltid bilder på mig själv ;D

Majo

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback