En regnig lördag i Göteborg..

Igår var en idealisk dag för en brevbärare. Det var soligt men inte för varmt och jättelite post. En riktig glidardag skulle man kunna säga. Så borde varje dag vara!

Idag däremot regnar och blåser det för fullt. Känns inte alltför lockande att gå utanför dörren faktiskt.. Lite synd, vi som hade IKEA- och stanplaner. Syster kommer nämligen på besök nästa helg och hon har ju faktiskt fyllt år.. Så vi får la se vad det blir idag. Kanske försöker mig på en ny kladdkaka, vem vet :) 

Jag rekommenderar fortfarande James Blunts låt "Goodbye my lover" förresten. Finns nog inget finare just nu. Hela hans skiva är faktiskt riktigt vacker..

Andra musiknyheter jag har att komma med är att Tiger Lou kommer till Göteborg den 29e oktober och 17e november (tror jag det var). Längta, längta! Har redan kollat upp båda ställena han ska spela på så jag vet var dom ligger, hihi.

Jag kan tipsa om ett ställe också (vi lär oss mer och mer). I onsdags var Anders, Mattis (nu är ni nämnda killar) och jag på ett ställe på Avenyn som heter Babar (som elefanten!). Där var det buffé och två öl för 43:-/person. Me like!

Nu ska jag nog dock försöka väcka sleeping beauty inne i sovrummet. Som avslutning kommer här en bild på vår mumsiga fredagsmiddag!

Fredagsmiddag 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback