Maja hjärta LUNNA

Det blev inte så fasligt pinsamt på jobbfesten igår, det blev mest trevligt faktiskt. Kvällen bjöd på mycket skratt och prat, god mat och dricka samt lite pictionary med temat gatunamn. Jag fick äran att rita gurkstigen vilket faktiskt gick bra, trots att gurkan såg ut som en banan..

Idag var min plan, som många tidigare lördagar, att gå på stan men planerna gick i stöpet pga vädret (läs regn), som många tidigare lördagar. Istället tog jag mig en tripp till Kortedala bibliotek och lånade en massa böcker som jag måste läsa ut innan den 12 december samt handlade lite gott på Hemköp. Ikväll tänkte jag nämligen försöka mig på att laga laxfiléer. Vi får väl se hur det går.

Jag har även suttit här framför datorn och trånat efter snurrfåtöljen LUNNA på IKEAs hemsida. Vill ha!! Jag kan inte hoppas på att den är obekväm heller så jag ska sluta vilja ha den, för jag har redan provsuttit den.. Och den är såå skön! Särskilt med en fotpall till. Titta och njut kära läsare, den är så skön som den ser ut..

Fåtölj

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback