Maja Hanson?

Haha, vad roligt det är när folk kommenterar mina bloggar! Jag skulle allt bra gärna vilja veta vem den där "hämnerskan" är. Så läser du det här "hämnerskan", får du gärna ge dig till känna, jag tar din kommentar som en oerhörd komplimang! Fast skulle Hanson vara mina brorsor så skulle det kännas lite knepigt att tycka att Tay är så snygg, hm..

Idag är en grå dag i Göteborg, vet inte vad vi ska hitt på. Vet inte ens om stan har öppet då det är röd dag.. Dumma Halloween. Får väl roa mig med att ringa, vi fick ju nämligen vår telefonmojäng i torsdags. Så nu kan ni ringa till oss! Det är bara att be om numret, yesyes.

Vi har iaf bott här i två månader nu, tiden går allt bra fort. Och lika länge har jag jobbat på Posten. Nästa fredag är det förresten dags för jobbfest, ska bli intressant, och efter det har jag bara en månad kvar där.

Just ja, vi var ju på Sigur Ròs i torsdags, på Göteborgs konserthus. Den spelningen gillade jag, den var cool och annorlunda. Inte som någon annan konsert jag har varit på, så jag är väldigt glad att vi gick..! Fast det var väldigt svårt att få bra bilder så tyvärr har jag inga sådana att visa upp.

Som avslut på denna oerhört intressanta blogg kan jag uppmana folk att lyssna på Tiger Lous senaste skiva "The Loyal". Det är ungefär det enda jag lyssnar på just nu, blir så jäkla glad och upprymd av den! Så den rekommenderas varmt, och särskilt låt #6, "Nixon". Fast alla är ruggigt bra, så lyssna från början till slut.

"I wanna be irreplaceable, I wanna be of use, I wanna be functional, I wanna give you peace"

Höstgbg
(har inga nya bilder så det får bli ännu ett höstträd, denna gång från Kortedala)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback