Bildparad

Hej och hallå!

Ikväll blir en bra kväll. Anders och jag känner oss dock lite hängiga men nånting säger mig att vi snart piggas upp.. Kan vara den stundande tacosmiddagen med öl som ska avnjutas framför Barcelona vs Real Madrid som får mig att tro det. Ska bli en skön kväll.

Idag har vi faktiskt varit på IKEA en sväng, borta i Bäckebol. Vi tittade på en bäddsoffa som såg ut att passa bra i ett dockhus, samt min kära LUNNA-fåtölj. Min plan är att den ska flytta in i vår lägenhet så snart som möjligt, svårt bara när den inte går att ta på bussen.

Annars längtar jag tills nästa helg då man äntligen "får" börja julpynta! Jag längtar efter att få sätta upp adventsljusstaken och julstjärnan och allt annat mysigt pynt. Julpyntandet i stan är dock redan i full gång, likaså borta på Kortedala torg, se bara:

Torget

Sen kan jag också skryta med en bild från branden som ägde rum i grannhuset i torsdagskväll och som orsakade en himla massa rabalder (nu syns det inte ens att det har brunnit dock..) Jag vet, det syns inte så bra, men det är en brandbil och en stege samt en massa folk, typ.

Brand

Sist men inte minst tänkte jag flasha en bild på vår vardagsrumsvägg som fick ytterligare tillskott från Tiger Lou igår, är det inte vackert så säg.

Väggen

Kommentarer:
Postat av: Mattis!!

Vackert!1


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback