Stockholmsrapport

Hejhej!

Just nu sitter jag här på Hannas jobb i Gamla Stan och fiffilurar. Hannan håller på och fixar med nå papper så då får jag underhålla mig själv helt enkelt. På vägen hit gick jag innanför dom svarta stenarna som omringar en sån där vakt vid slottet. Vad kan jag säga, jag gillar att leva farligt. I'm badass!

Igår kväll var vi på Ed Harcourtkonsert på Kägelbanan. Han ville aldrig ge sig och kom ut för extranummer kanske 4-5 ggr. Men han var riktigt bra!! Jag är väldigt glad att vi gick dit.

Idag däremot är det stan som gäller, fast först blir det lite julmarknad här i krokarna. Alltid mysigt. Oh, nu kom Hanna med jättesmå, torra lussebullar. Fast lussebullar som lussebullar säger jag, gott i vilket fall!

Det var nog allt jag hade att bidra med i min blogg direkt från Stockholm. Som avslutning kommer en googlebild på Eddan. De jag tog igår finns bara i min kamera än så länge..

eddan

Kommentarer:
Postat av: Kristin

Haha.. förstår att lussebullarna var torra, dom bakade jag ju till Lucia, det va ju ett tag sen.. ;) Hoppas du har haft en trevlig jul! Ha det bra och hälsa alla.. kram Kristin

2005-12-25 @ 11:32:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback