4

Tänkte passa på att skriva några rader. Mattis kom hit nyss så nu sitter han och Anders och tittar på Simpsons. Jag hade hoppats på att det skulle vara Vänner på tv, men nåt sånt blir det tydligen inte förrän kl.19. Annars har det blivit ovanligt mycket Pimp my Ride idag. Det är lite underhållande att titta på, jag diggar Xzibit, han är baaall.

Nog tv nu. Nedräkningen har börjat! Nu är det bara 4 dagar kvar på Posten.. Fyra dagar. Heja mig!

Vad var det mer jag hade tänkt dela med mig av tro.. Det var nåt, men jag har glömt det som vanligt. Nåja, imorgon är det lucia iaf. Det brukar vara en mysig dag, fast imorgon lär det väl inte hända något alltför ovanligt/spännande. Det återstår väl helt enkelt att se antar jag.

Hejsålänge

Kommentarer:
Postat av: Mattis!!

Fan vad coolt! jAG är med i din blogg!! Du är förresten med i mit tnya inlägg!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback